hoppryttarn

Alla inlägg under oktober 2012

Av hoppryttarn - 31 oktober 2012 14:01

glad tjej har fått choklad :D
sitter i stallet uppe i kafeterian och ätit en kex choklad !! ska köpa en snickers också.;)

fixat allt i stallet så väntar bara på att dom ska komma tillbaka så vi kan åka hem! inge rida för mig idag, carries gamla ägare ska rida henne och hoppa :) tror dock inte vi är kvar då för hon jobbar i stallet... jaja hon får rida iaf :)

nej måste dra ner nu o lägga deras mash i blöt, hörs sen !!

Av hoppryttarn - 30 oktober 2012 20:40

Hallåå! Red min fina prinsessa idag, oh shiit va fin hon va, verkligen! Har blivit mycket finare nu sen Emma ridit henne och Monica gått igeno henne! Lyssnar på mig både frammåt och jobbningen<3  Travade över lite bommar och hon va så fin så! Och i galoppen, ååh så fin hon är min älskade häst<3 Typ första gången hon går så fint i galoppen med mig, eller iaf på ett bra tag!


Sen när vi åkte hem skulle vi förbi pizzerian, så då ville jag gå hem för det är inte så långt, så tänkte jag att jag skulle ta med hunden så hon skulle slippa sitta i bilen, så gjorde d och så mötte vi en hund så fick våran cp damp o skällde ut den och ville attacera den -.- Asså cp hund o hata andra hundar!!!!! Vi håller ju på o jobba bort de där med att hon ska bli aggresiv mot andra o aah....


Nej har inte så mkt att skriva nu satt ah! Vi hörs väll imorn :)<3

Av hoppryttarn - 30 oktober 2012 11:23

Tjenare på er! Nej men tja! Jag är trött, men varför i helvete ska jag vakna så tidigt för?? ååh... men ioförsig så har jag legat o kollat på film, så ah drf jag är trött också..

Händer idag då folket? Nja inte så mycket, ligga o glo på film och plugga matte och bara ha allmänt tråkigt, ja så ser mitt liv ut idag!

Blir nog inte nå rida för mig idag, Carries förra ägare lär nog rida idag, imorn och på torsdag så hon får rida och hoppa Carrie lite innan fredag då dom ska tävla! Så jaja..! Får ju endå pyssla om henne o så, så de är ju tur de ;) Nej men det kan ju vara bra för mig att se hur hon har ridit på tävlingarna osv :)


Helt ärligt har jag ingenting att skriva om nu, så ja... Men bloggar senare i kväll, så kanske jag har mer att skriva om ;)

 

Av hoppryttarn - 29 oktober 2012 22:00

Förlåt att jag inte bloggat, har vart hemma länge men har bara inte orkat blogga, hahah! Ligger i sängen och kollar på " the vampire diaries" på datorn, haha ska bara kolla klart på de här sen sooova, kollar klart på alla andra imorn! haha...


Blev inge rida idag pga att det va stjärnor där ;) Ni vet dom som ska vara med i globen på stjärnornas hoppning! haha asså asa coolt att dom kommer till Skästa för att träna :O haha så ah satt och kollade när dom red o tränade, va väldigt roligt faktisk, dom är grymt duktiga! nästan bättre än mig ;)

Någon av er som vet när det är stjärnornas hoppning i Globen? Asså vilken dag?? Släng in en kommentar isf, för jag sla dit på fredag så skulle va kul o se på riktikt och inte bara på TV, men kommer väll la antagligen inte va på fredagen, men om ni vet kan ni väll slänga in en kommentar?:)


Men eftersom jag inte kunde rida så borstade och pysslade jag om min Carrie<3 Ska rida imorn, så hoppas stjärnorna rider på morgonen så ridhuset är ledigt senare! men nu dampar min dator så måste slute skriva, hajdoo!

Av hoppryttarn - 29 oktober 2012 08:35

Är typ halft död, så sjukt trött! Vaknade mitt i natten också o hämtade ett glas vatten, och så hörde jag min bror prata med sin kompis på skype för dom höll på o spela, man baa men håll käften -.-  så ja jag e sjult trött nu! Men vadfan gör jag uppe nu då? jo jag är hungrig och kunde inte sova längre :/ suck!!!


Idag blir det att åka till stallet, tidit tror jag, men beror på när vi får bilen av pappsen ;) haha... ska väll jobba min häst! Och så måste jag prata med hennes gammla ägare om när hon vill rida o så, hon ska ju endå tävla henne på fredag och hon har inte ridit henne på typ 9månader, så ja! Ska bli kul o få se henne tävla henne o så jag får se hur hon ridit o så :) Såklart vill jag tävla själv, men jag får vackert vänta till v.47 då blire 2st  110 :D tagga ;)


Nej nu ska jag ta o äta innan jag spyr... men vi hörs senare!

Av hoppryttarn - 28 oktober 2012 19:01

  Hello bitches, haha nerrå, men tjenare ! Hemma nu och jävligt frusen! Men hästen va jätterolig att rida idag! Haha hon är så söt när hon ska kicka! Jobbade henne i typ 50min, och hon va såååfin såååå i både traven och galoppen! fina fina älskade häst<3 Sen jobbade jag på galopp ombyten ett tag för vi har lite problem med de;) åh då ska hon lixom upp i luften lite och sen kicka, haha så jävla söt och rolig<3 Avslutade henne sedan i ganska låg form och sen satt jag av och gick med henne<3


så ah nu är jag hemma och har tråkigt och har ingenting att göra... menmen!



En sjöman for till Aj, aj, aj
För att lära sig om Aj, aj, aj
Och när han kom till Aj, aj, aj
Fick han lära sig om Aj, aj, aj

En sjöman for till Lav, lav, lav
För att lära sig om Lav, lav, lav
Och när han kom till Lav, lav, lav
Fick han lära sig om Lav, lav, lav

En sjöman for till Jo, jo, jo
För att lära sig om Jo, jo, jo
Och när han kom till Jo, jo, jo
Fick han lära sig om Jo, jo, jo

En sjöman for till Aj, aj, aj
För att lära sig om Lav, lav, lav
Och när han kom till Jo, jo, jo
Fick han lära sig om Aj, lav, jo


tycker egentligen det ska stå I LOVE YOU! och inte aj lav jo, haha låter bara fult, men aja ! Kännde bara för att lägga upp de, haha kul liv osv...

 

Av hoppryttarn - 28 oktober 2012 13:07

Seg dag, seg tjej !! Väntar på att få åka ut till stallet och rida min prinsessa<3 Kul o få rida henne igen, fast jag inte ridit på 2 dagar, haha men känns endå som en evighet! se hur pigg hon är idag då, haha tokfia<3 Asså jag är allmänt seeeeg idag och vill bara soova! Funderar på om jag ska sova en stund? haha jo jag gör de, eller ja jag försöker!

Men nu tänker jag inte blogga nå mer förns jag kommer hem från stallet, haha orkar verkligen inte ! Men vi ses dårå!

   

Av hoppryttarn - 28 oktober 2012 10:10

vart ändrade planer, så skriver om personerna nu istället :D



Denise J: Känner inte dig, men du är sjukt fin och verkar jättesnäll! Verkar vara en duktig ryttare också. Skulle vara kul att få lära känna dig iallafall!

Ebba B: Känner dig inte, men fin är du och du verkar jätte snäll och en duktig ryttare, har jätte söt ponny. Skulle vara kul o få lära känna dig mer!

Caroline J:Känner dig inte men verkar snäll

Ronja A: Känner tyvärr inte dig heller, men du är sjukt fin och verkar snäll! Har en jättefin ponny/häst? och är en duktig ryttare, aldrig sett dig men tror iallafall att du är de! Skulle vara kul att få lära känna dig!

Felicia E: Känner inte så bra, men du är sjukt fin och verkar jättesnäll! Du har en fin ponny och rider bra! Skulle vilja lära känna dig bättre!

Nicole S: Känner dig inte, men sjukt fin och verkar snäll! Och du verkar vara en duktig ryttare! Skulle vara jättekul o få lära känna dig!

Ida S: Känner inte, men fin och verkar snäll, skulle vilja lära känna!

Sophia L: Sjukt fin, snäll och rolig tjej, har en jättesöt ponny och grym ryttare! Sjukt längesen vi träffades så tycker vi ska ta och träffas snart !!

Jennifer L-h: Känner inte jättebra, men du är fin och snäll och har en söt ponny och rider bra! Skulle vilja lära känna dig bättre!

Melanie H: Fin och verkar snäll, känner inte , men skulle vilja lära känna!

Niklas B: Känner inte, men verkar snäll.

Rebecca A: Fin tjej som verkar snäll, känner inte dig så bra, men du har fin/fina ponny/ponnyer och rider bra! vskulle vilja lära känna bättre!

Sebastian K: Känner dig inte, men vi har väll snackat nångång på fb, haha! men du är snäll och rolig!

Lovisa B:fin och snäll tjej jag inte känner så jättebra!  Men har en söt ponny och rider bra, skulle vilja lära känna mer!

Nora B: Känner inte, men fin och verkar snäll, söt ponny och rider bra, tror jag? ALdrig sett dig!

Lovisa L:Känner inte, men jättefin tjej som verkar snäll, söt ponny och rider bra! skulle vilja lära känna !

Madelene B: Min syster, min bästa vän! Skulle kunna skriva hur mycket som hellst om dig men tar bara lite grann! Du är den mest knasigaste, stördaste mongo jag någonsin lärt känna! Vi har haft våra stunder då vi tjaffsat lite, men har alltid löst sig! Vi har aldrig träffats och det SUUUGER!! Men vi SKA träffas, det är ett MÅSTE! Kan prata med dig om ALLT, och du kan prata med mig om ALLT! Finns alltid för dig, även fast du bor i Jönköping och jag här i tråkiga Västerås! Älskar dig min vän!!<3

Elise V:Jättesnäll och fin tjej med 2 sjukt söta ponnysar! Grym ryttare och rider dina hästar jätte bra!

Rebecca J: Jätte fin, snäll och rolig tjej som jag har gått i samma skola som ett tag,och även nu haha. En riktig kattälskare!

Sofie T:Jättefin och snäll tjej som har en söt häst, och är en duktig ryttare!

Malin P: Mitt mongo! Super snäll, fin och rolig tjej, vi har alltid kul när vi är, flummiga o dampar sönder! haha! Måste träffas snart igen !

  

Många "känner inte" men så kan det vara! haha... Men nu är det klart! hahaha!


Fick stanna hemma iallafall, dom kommer hem och hämtar mig sen innan vi åker till stallet ,sjuukt skönt! Måste dock dammsuga, :( jaja hellre de en o sitta i stallet och frysa ;) nej om man ska dammsuga nu så det är klart? Slänga lite kläder i tvätten haha...

Presentation


Mitt namn är Zara. Född 1996!
Min häst heter Caretana Z och är född 2000

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards